2015. július 8., szerda

A Love Story Harry And Me

Kedves Naplóm!

Éreztél már olyat,hogy senki nem ért meg? Hogy nincs,aki melletted áll? Hogy nincs családod,se barátaid? Én így tengettem a napjaimat 7 évig. Nem volt egy barátom,akinek kibeszélhettem volna a bánatom. Hét év után,végre kimozdultam és ez volt életem legjobb döntése. Így ismertem meg a mostani barátaimat és a fiút,aki szeretek,de még magamnak sem merem bevallani. A barátnőmet is elég érdekes módon ismertem meg. És először rossz következtetést vontam le. De végül rájöttem,hogy ő is normális,csak éppen a maga módján.... Szóval a srác a szomszédom. Egy másik sráccal egyetembe,akit szintén a legjobb barátomnak mondhatok. Nem tudom a srác,mit érez,hiszen tök közömbösen viselkedik,de néha nem értek semmit. Lehet,hogy én vagyok a hülye..nem tudom. A fiúk kiszámíthatatlanok. Ja, és még egy fontos tényező....ő híres. De amikor megismerkedtünk,még azt sem tudtam ki ő. Csak azt az énjét ismertem,amit nekem mutatott. De az,hogy megtudtam,hogy híres.....semmin nem változtat. Én úgy szeretem ahogy van. A csillogó szemű,vicces és aggódó...és még sorolhatnám. Szóval én így szeretem őt. Nekem nem a pénze kell,vagy a hírnév. Szó sincs róla. Nekem csak ő kell. Teljes egészében. Egy kicsit önzőn hangzik tudom,de így van. Félek,hogy elveszítem és a szívem újra összetörik. Pont úgy,amikor anyák bejelentették a válást. Akkor is a szívem millió darabra hullott és kénytelen voltam bezárkózni és mindenkit elzárni magam körül. A saját kis világomba süllyedtem,ahol még együtt volt a család. Ott volt apa,anya és én. De most már a jelenben élek és várom,hogy ez újra így legyen. Nem szeretném megint a sötétséget látni a szívem helyén és érezni a hiányát. Mintha megszűnne dobogni. Nem! Ezt még egyszer nem. El kell döntenem. Ha a fiút választom és járok vele,fenn áll annak az esély,hogy ezt újra átélem,vagy jobban megismerem és ha csak játszani kellek neki nem foglalkozok vele tovább. Nem is tudom. Megéri boldognak lenni,csak egy kis ideig is? De az is lehet,hogy ha most boldog leszek,örökre az is maradok. Megéri kockáztatni? IGEN. Mindenképpen. Ha egyszer túléltem a sötétséget és a álhalált,akkor most is túl fogom. Mindent megadnék,hogyha végre boldog is lehetnék egy kicsit. És nekem ez totálisan megéri...



Tartalom:Befejezett(39 rész+prológus-epilógus)
Link:http://onedirectionlovestoryharrystylesandme.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése