2015. július 19., vasárnap

A New Life

Mikor kisebb voltam mindig azt hittem, hogy mesés életem lesz, én leszek a hercegnő és majd lesz egy szőke hercegem. Hát nem így lett. A való élet nem ilyen.
Mindannyian esünk bele kisebb, nagyobb hibákba amiket nem biztos, hogy jóvátudunk tenni idő előtt. Én se tudtam.
Elveszítettem a legfontosabb személyt az életemben: az édesanyámat.
Bárcsak mindent vissza tudnék fordítani, de sajnos nem vagyok se varázsló, se semmi természet feletti lény, csak egy átlagos lány, akinek már csak az édesapja maradt.
Vajon ezek után milyen életem lesz? Ugyan olyan mint eddig, vagy rosszabb?
Titkok, hazugságok, veszekedések.
Ez az én életem, a nevem Samantha Williams vagyok, 17 éves.
Ha kíváncsi vagy a történetemre, akkor gyere és tarts velem.

Tartalom:6 fejezet
Link:http://mylife-harrystyles.blogspot.hu/
A new Life

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése