2015. július 9., csütörtök

A Rosszat Akarom

"- Kihasználtátok őt! biztos vagyok benne, hogy részeg volt, amikor beszéltetek vele! – tiltakoztam

- Nos, a tény, hogy ittas volt, csak segített meggyőzni… Tudod… Több pénze lesz piára, mivel nem kell rád költenie. – tette hozzá Zayn

- Ti perverz anyabaszó csürhe. – Ordítottam, s próbáltam legalább egyet pofon vágni közülük. Harry, aki szorosan volt mellettem végig, megragadta a csípőm és a karomat az övéi közé zárta, hogy megelőzzön minden bántalmazó mozdulatot tőlem.

- Ne használd tovább ezt a rettentően színpompás nyelvezetet. – parancsolta Liam. Figyelmen kívül hagytam, s Harry-vel harcoltam mögöttem.

- Menj a picsába! – gúnyolódtam "

Tartalom:2.évad.26 fejezet(76.fejezet)
Link:http://rosszatakarom.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése