2015. július 9., csütörtök

Another Love Story

Mindig is arra vágytam, hogy középkorú nőként majd a harmonikus otthont megteremtve, a díványon ülve, a férjemmel a gyerekeink boldog kacaját hallgathatom, miközben játszanak. Azt hittem, hogy az élet egyszerű. Iskola, majd karrierépítés és család. Talán ez így is alakult volna, hisz van egy csodás gyerekkori barátom, akivel kezdettől fogva többet jelentünk egymásnak, még ha ez néha háttérbe is szorul. Úgy hittem, hogy vele fog kialakulni a közös jövő fogalma. Mindaddig ez a hit lobogott a szemem előtt, míg meg nem ismertem két olyan embert, akik ezt nemes egyszerűséggel mind fel tudták borítani. Innentől az életem egy nagy kérdőjellé vált. Vajon képes leszek három tökéletes férfi közül választani, bármilyen nehézség is adódjon?

Tartalom:Befejezett(50 fejezet+prológus-epilógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése