2015. július 9., csütörtök

Apja Lánya

Hazudunk. Mindenki, mindig, mindenhol hazudik. Hazudunk, mikor felkelünk, hazudunk, mikor lefekszünk, egész álló nap csak hazudunk. És, hogy miért jó ez nekünk? Véd minket attól, hogy esetleg bántsanak, hogy sérüljünk. Mikor saját magunkat védjük észre sem vesszük, hogy olykor másokat sebzünk meg. A legkegyetlenebb hazugság, pedig, elhitetni valakivel, hogy szereted. Mert a szeretet, és a szerelem okozza a legnagyobb fájdalmat, amit ember csak elszenvedhet.
Harper is pontosan ugyanezt tette. Elhitette velem, hogy szeret, én pedig bedőltem neki, és a barátaim, rajongóim, s családom figyelmeztetései ellenére, a tenyeremen hordoztam a nőt.
Talán, ha akkor, márciusban nem érek haza hamarabb a turnéról, hogy meglepjem a feleségem és lányomat, még együtt lennénk.
Ilyen szempontból viszont hálás vagyok neki, amiért hazudott. Rájöttem, hogy igazából, mennyire gyűlölöm ezt a nőt, s talán a pillanatnyi vakságom hitette el velem, hogy ő az igazi.
Ha, akkor nem nyitok rá, őrá és egy másik férfira, talán most együtt utaznánk a turnéra, kezünkben a lányunkkal.
De, persze ebben a hazugságokkal teli világban, minden máshogy alakul, mint ahogyan elterveztük.
Harper és én elváltunk, a lányunkat Sally-t, pedig rámhagyta, mondván: " Nekem nincs szükségem egy idegesítő porontyra"

Tart:Befejezett(35.rész+prológus-epilógus)
Link:http://harryslittlegirl.blogspot.hu/









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése