2015. július 9., csütörtök

Dark

„Már majdnem készen vagy?” kérdezte Niall kintről.

„Igen, adj még egy percet!” kiáltottam vissza, majd egy törölközőt tekertem magam köré. Mielőtt kinyithattam volna az ajtót, már ott volt előttem, szorosan mellkasához tartott. „Niall, mit – ”  ujját ajkaimra helyezte, így elhallgatatott. Hangosan zihálni kezdtem, tudva hogy a markában tart, ajkait tökéletesen enyémre helyezte. A csókunkban ragadtam, szorosan markolva Niall szőke haját, miközben kezei derekamon pihentek.

Ahogy az ablakra pillantottam láttam hogy már sötét van. Basszus! Mennyire lehet már késő? Vonakodva kibújtam csókunk alól. „Valami baj van drága?”

„Mennyi az idő?” kérdeztem sóhajtozva.

„Körülbelül fél tíz. Miért?”

„Haza kellene vinned.” Mosolyát egy rosszalló pillantás váltotta fel. Tudom azt kívánja bárcsak itt maradhatnék estére, de nem akarok kockáztatni. „Szívesen i
tt maradnék veled Niall… de tudod hogy nem tehetjük meg.”

Tartalom:Befejezett(23.fejezet+epilógus)
Link:http://darkniallversionhu.tumblr.com/fejezetek









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése