2015. július 9., csütörtök

Dark

"Louis az? Úgy éreztem ő az, tudtam a történetét és olyanokat, mint hogy mit szeret és mit utál, a hibáit és a jó tulajdonságait, és ettől még jobban szeretem őt, amellett, hogy biztonságban érzem magam, mikor vele vagyok, azt érzem, hogy megvéd, akar és szeret engem. És szeretem őt. Nagyon.
Igen, ő az.
- Ha tudnám mire gondolsz - mondta Louis, és észrevettem, hogy még nem értem hozzá a vacsorához.
- Azt hiszem meg lennél lepődve - viccelődtem, de a lelkem mélyén igazat mondtam. Ha tudta volna, hogy min gondolkodom, biztos meg lenne lepődve".

Figyelem!A történetben durva szavak és felnőtt tartalom is előfordulhat. Saját felelősségedre olvasd! NEM tanítási célzattal íródott!

Tart:34/2.fejeztnél
Link:http://darklouishungary.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése