2015. július 9., csütörtök

Explosions

Vannak emberek, akik megtalálják a boldogságot és örökké velük is marad. Vannak emberek, akik sosem találják meg. S végül vannak emberek, akik megtalálják, egy ideig boldogok, majd mindent elveszítenek. Én is közéjük tartozom. Boldog voltam, szárnyaltam. Azt hittem örökké tart. Viszont tévedtem. Semmi sem tart örökké. Mindent meg kell becsülnöd, amíg még megteheted, mert sosem tudhatod, hogy mikor veszíted el azt. Én nem tettem így és ezért most szenvedek. Nem tudom, hogy képes leszek-e valaha őt teljesen elengedni, de lehet segítséggel visszatérhetek az életembe és folytathatom nélküle, esetleg valaki mással az oldalamon, amit eddig a percig egyszer sem képzeltem el, hogy milyen is lenne. Próbálkozni fogok. Miatta fogom elérni, hogy sikerüljön! - Harry Styles

Tart: 2. évad 10. résznél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése