2015. július 9., csütörtök

Hard Life

"Jasmine Elena Payne vagyok. 17 éves lány, aki elszökött egy olyan élet elől, amit soha nem akart. Pontosabban olyan élet elől, amit senki nem akar. Hogy milyen élet ez?
Mint említettem, a nevem Payne. Az apám pedig Liam Payne, a legnagyobb maffia banda vezére.
Egy éve, hogy elszöktem, azóta London egy kisebb városrészén élek a barátnőmmel, egy kis lakásban, de nekünk ez tökéletes. Lylaval egy kis kávézóban dolgozunk, ahol semmi pörgés nincs. Az egész életem, ilyen nyugis. De mégis ott van bennem az a félelem, hogy mi lesz ha az apám megtalál. Bár ha keresett volna, akkor tuti megtalált volna. De úgy látszik nem érdekli mi van velem, ami kicsit fáj is, és örülök is. Mert minden rossz tette miatt, mégis az apám, és szeretem. De amiken keresztül mentem, azokat soha nem fogom megbocsátani neki. Ez az élet, nekem teljesen jó. Semmi maffia, minden napom nyugodtan telik.
És hogy miért jöttem el? Nem akartam olyan lenni, mint ők. Embereket ölnek, és félnek tőlük. Én ha a teljes nevemen mutatkozok be, megijednek tőlem, és ezt utálom.
Az apám egészen 16 éves koromig próbált arra az életre nevelni, mint annak idején az ő apja is nevelte, de amikor már kezdtem felfogni a dolgokat, szembeszálltam vele. Ilyenkor vagy kiabálni kezdett, vagy megvert. De nem érdekelt. Bármit elviseltem volna, csak azt nem, amit ők csinálnak. Még mindig emlékszem anyukám utolsó szavaira: "Soha ne add fel Kicsim! Soha!" És én nem adtam fel. Megfogadtam hogy nem leszek olyan mint ők, és elszöktem otthonról. Új életet kezdtem, távol a maffiától."

Tartalom:5 fejezet..
Link:http://hardlifejasmine.blogspot.hu










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése