2015. július 8., szerda

Harry And Louis

"Igazán meleg reggelre ébredtem, Louis mellett. A nyár közepén tartottunk, szóval érthető a nagy hőség. Hogy miért vagyok Louis mellett? Tegnap csúnyán összevesztünk de aztán estére ki is békültünk szóval itt aludtam. Sokszor volt már ilyen. Őszintén? Hiányoznak a régi idők. Amikor Louis és én máshogy viselkedtünk egymással. Amikor még nem voltak határok! Hiányzik a régi Louis, mert most csak egy töredéke van itt nekem. Régen nem filóztunk azon, hogy mi is lesz a dolgok következménye. És most? Itt fekszem és nézem ahogy veszi a levegőt. Ahogy mellkasa fel-le emelkedik. Meg akarnám változtatni a dolgokat, de ha egyszer nem megy? Lou teljesen megváltozott amióta kiderült, hogy Eleanor megcsalta. Persze egyből kidobta a csajt. Mégis olyan furcsa."

Tartalom:Befejezett(30 fejezet)
Link:http://harryandlouislarrystylinson.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése