2015. július 8., szerda

I Miss You

"Az ágyra löktem Louit és fölé másztam. Kezemet a pólója alá csúsztattam. Mintha nem is lettem volna tudatában annak mit is cinálok, mikor meghallottam az alattam fekvő fiú kimerült hangját.
-Harry…én..-tekintetem találkozott az övével.-csak..annyi ,hogy nem tudom mi lesz vég ,de  bármi is történjék velem tudnod kell hogy én..én teljes szívemből sze…..- a szájára nyomtam a tenyerem és mintha bepánikoltam volna rázni kezdtem a fejem. Nem nem nem és nem.

Megütközve nézett rám. Nem engedhettem. Ha most kimondja azt az egyetlen szót és itt hagy, abba én belepusztulok. Homlokának döntöttem az enyémet és lassan elvettem kezemet a szája elől.
-Kérlek Lou. Bármi is lesz a vég nem fog elválasztani minket! Esküszöm.-simítottam végig az arcán.
-Még sohasem hazudtál nekem Harry Styles és ne merd most elkezdeni!-egy meggyötört mosolyt húzott az arcára, mire fájdalmasan felnevettem.
-Úgy éljek.-és újra megcsókoltam."

Tart:53.fejezetnél
Link:http://larrystylinsonimissyou.blogspot.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése