2015. július 9., csütörtök

Intricate

"Mikor először megláttam nem tudtam mit is tartogat ő még nekem. Boldogságot, szerelmet, csalódottságot, bonyodalmat?
Zöld szemeivel annyira szépen nézett, szinte áthatolt testemen, csontjaimon, mintha mindent kitudott volna belőlem olvasni, egyetlen pillantással. Persze tudtam, hogy ez lehetetlen, de mégis így éreztem akkor.
Ma már tudom, hogy az érzelmeket, melyek akkor törtek fel bennem mikor először ragyogó szemeibe néztem, mindet megkaphatom tőle. Boldog pillanataink, szomorú perceink, szerelmes óráink, csalódott momentumjaink, bonyodalmas pillanataink... Ez mind, és mégtöbb, amiben részem lehetett emellett a férfi mellett. És most itt vagyok bizonytalanul. Nem tudom mit is érzek valójában. Szeretem -e? Az életemnél is jobban! Csalódott vagyok -e? Én inkább megbántottságnak mondanám. Boldog? Életemben nem voltam ennyire boldog. Pozitív vége lesz ennek az egésznek? Boldogon élünk még meg nem halunk? Nem tudom. Bármit is tartogat a jövő, bármi is lesz, egyet biztosan tudok: én mellette akarok maradni."


Tart:Befejezett(40 fejezet)
Link:http://patriciaf-dreamcometrue.blogspot.hu/








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése