2015. július 9., csütörtök

Last Moments

"Ha valaha megkérdezték volna, hogy mennyi időm van hátra gondolkodás nélkül azt feleltem volna, hogy nem érdekel. Ráüvöltöttem volna az illetőre, hogy még csak ne is utaljon arra, mennyi évem, rosszabbik esetben napom van hátra ebből a zavaros, érthetetlen világból, amibe belecsöppentem, s amiért hónapok óta küzdöttem csak azért, hogy a családomat boldognak lássam ezekben a nehéz időkben is. Noha sorsom egyértelmű volt az a bugyuta remény újra és újra szüleim szívébe fészkelte magát, átitatta magát a csontjaikba, miközben a képembe nevetett és kényszerített, hogy tűrjek. Mi mást tehettem volna? Nem mondhattam azt az arcukba, hogy vége, feladom, mert úgysincs más választásom. Nem lehettem velük ilyen kegyetlen."

Tartalom:Befejezett(30 fejezet)
Link:http://bri-lastmoments.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése