2015. július 9., csütörtök

Life And Colors Can Be Dark

"- Azt mondtad tegnap, hogy Louis visz iskolába - mondtam és a telefonom után kutattam a táskámban, hívnom kell azonnal egy taxit, bár még így is biztos, hogy el fogok késni. Mire megtaláltam és éppen feloldottam a képernyőzárat, Harry jelent meg mellettem teljesen felöltözve.
- Gyere, elviszlek - mondta és már a lépcső alján is volt. Amilyen gyorsan csak tudtam utána siettem.
- El fogunk késni - motyogtam magamnak és követtem egy fekete Range Rover-hez. Azon gondolkoztam, hogy a helyzet kicsit furcsa. Mármint Louis-val randiztam, majd nála aludtam és aztán Harry visz iskolába... Kétségeimet Harry-vel is megosztottam, aki válaszul hozzám vágta a kocsikulcsokat. 
- Vidd el a kocsimat - kezdte -, ugye van jogosítványod? - kérdezte. Csak bólintottam. - Egyben szeretném visszakapni - morogta.
- Köszi Harry - mondtam mosolyogva és bepattantam a kocsiba."

Tartalom:12 fejezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése