2015. július 8., szerda

Megtörhetetlen Rohadék

"Tudtam, hogy veszélyes. Rettegtem tőle, amikor a zöld szemekbe pillantottam, melyek fagyosan néztek vissza rám. Féltem a hirtelen cselekedeteitől, a dührohamaitól, az arrogáns stílusától. De tudtam, hogy az álca, a balhék mögött ugyanaz a srác van, akit megismertem. Nem számított mi lesz, csak a cél lebegett előttem. Egyszer meg fogom törni az érzéseit"-Lena

"Az emlék mindig ott égett róla, rólunk. Nem akartam elhinni, hogy itt van. Minden este, ahányszor rá gondoltam, nem tudtam elfelejteni a csókját, ami ennyi idő elteltével is ott égett számon. De minél többet járt a fejemben, annál jobban gyűlöltem, az érzelmeim elhalványodtak. Eldöntöttem, hogy nem fog megtörni, hogy nem hagyom neki. Egy megtörhetetlen rohadék leszek."-Harry

Tartalom:Befejezett(36.fejezet+prológus-epilógus)
link:http://megtorhetetlen.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése