2015. július 10., péntek

Out Of My Control

Budapesten össz-vissz egyetlen embert ismerek, akit valaha is a barátaim közé sorolhattam. Ő is hasonlóan járt mint most én, Ő volt az egyetlen aki valamilyen szinten magyar volt rajtam kívül a városban, legalábbis  én nem tudok több magyart mondani. Már egy jó másfél éve, hogy visszamentek Budapestre, és én azóta nem is beszéltem Vele. Ha erre gondolok, akkor a pillangók mindig felrebbennek a hasamban, tudniillik vele és velem elég sok jó és rossz dolog egyaránt történt, de a vége nagyon rossz volt, nagyon fájdalmas. Harry… Igen így hívják…

Harry és az én történetem még nem ért véget, mikor bejelentette, hogy elköltözik. Itt minden összeborult. Mi már régebb óta ismertük egymást, de mikor egy osztályba kerültünk még három éve akkor nekünk ez nem esett le, de inkább kezdeném a sztorit az elejéről.

Tartalom:25 fejezet
Link:http://explainyourlove.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése