2015. július 9., csütörtök

Summer'09

"Ashlyn Higgins vagyok. Igen, Paul Higgins, a One Direction menedzserének a lánya. Mindenki azt gondolja, hogy ebből kifolyólag én teljesen oda vagyok a fiúkért, de ez nem igaz. Sőt, szerintem a világon nincsen nagyobb utálójuk, mint én. Hogy miért? Mindent megettem, hogy apa figyeljen rám, hogy büszke legyen rám. Egy zene suliba jártam, tudok gitározni, zongorázni és dobolni. A zene mellett a másik szenvedélyem a nyelvtanulás, nyelvvizsgám van franciából, németből és spanyolból plusz szín ötösre leérettségiztem, valahogy sikerült matekból, pedig ahhoz egyáltalán nem értek. Reméltem, hogy talán egy kicsit büszke lesz rám, de egy váll veregetést sem kaptam tőle és ez nagyon fáj. Anyukám két éve meghalt, azóta úgy érzem, hogy egyedül vagyok. Legszívesebben már régen elköltöztem volna otthonról, mert májusban betöltöttem a 18 – at, csak a lassan három éves öcsém miatt nem teszem meg, meg különben is felesleges lenne, apa így is alig van itthon, volt már olyan is, hogy két hónapig nem láttam, mert állítólag a fiúkkal kellett lennie. Tudom, hogy őt is nagyon megviselte anya halála, talán az emlékekkel nem tud megbirkózni, amik itthon várják, de közben elhanyagolja a két gyerekét. Talán nekem márt nincs is olyan nagy szükségem a támogatására, de Adamnak, az öcsémnek van, így is elég neki, hogy anya nélkül kell felnőnie. Szóval, az indok nagyon egyszerű, amiért utálom azt az öt bájgúnárt: elvették tőlünk az apánkat."

Tartalom:Befejezett(2.évad(100.fejezet))
Link:http://summer09byjustagirl.blogspot.hu/

18 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kérhetnék meghívót?

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia, én is kérhetnék meghívót? Régebben olvastam és imádom. Újra szeretném olvasni

    VálaszTörlés
  4. Szia, én is szeretnék meghívót!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Kérhetnék meghívót?

    VálaszTörlés
  6. Szia! Kérhetnék egy meghívót?

    VálaszTörlés
  7. Szia, régebben olvastam már ezt a blogot és újra el szeretném olvasni. Kérhetek hozzá meghívót?

    VálaszTörlés
  8. Szia, régen olvastam a sztori és az egyik nagy kedvencem volt, kaphatnék meghívót, hogy újra tudjam olvasni?

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Régen nagyon imádtam a sztorit, szeretném újra elolvasni. Kaphatnék meghívót?

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés