2015. július 19., vasárnap

The Secrets Never Stay Secrets

"- Mikor látta utoljára az apját? – kérdezte, és összefonta az ujjait az ölében. Hogy tud ilyen nyugodt lenni?
- Tegnap este. Ma reggel korán ment dolgozni… - Nem értettem miért kérdezi ezt. Bűnügyisek? Nagyon kezdtem félni. Ha apámmal történt valami…
- Értem. Mit tud erről a férfiről? – tolt elém egy képet.
- Ő apám főnöke. Ha minden igaz, James-nek hívják. – Bólintással jelezte, hogy jól emlékeztem. – Miért?
- Ő az egyik gyanúsítottunk. – mondta és ismét hátradőlt.
- Gyanúsított? Oké, mi folyik itt, mert én már… - de nem hagyta, hogy végigmondjam.
- Az apját ma délben holtan találták egy raktárépület mellett. Három lövést kapott…"

Tartalom:2.évad 27 fejezet(57 fejezet)
Link:http://tsnssfanfiction.blogspot.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése