2015. augusztus 13., csütörtök

As Long As You Love Me

"*Allison szemszöge*

  -Sietnél már? - türelmetlenkedett Bella. -Az oké, hogy a suliból elkésünk de a saját szalagavatónkról nem akarok elkésni és szerintem te se. - fújtatott.
  -Jól van már. Mehetünk. - vettem fel a fehér magassarkúm amit igaz, hogy csak ott kéne felvennem de annyira jól néz ki, hogy muszáj ebben mennem. Addig is meg kell szoknom mert nem csak sétálni fogok benne még táncolni is. Mikor végre elindultunk Bella bezárta a bejárati ajtót és beültünk a szürke BMW-be. A mi közös kocsink de mivel csak nekem van jogsim ezért én vezettem és szállítottam drága testvérem seggét is.
Tíz perces kocsi út után megérkeztünk a suli elé. Mindketten kipattantunk és a csomagtartóból kiszedtük a keringő ruháinkat és besétáltunk a suli kapuján. Ma délelőtt még elpróbáltuk a keringőnket és a külön előadásunkat ami egy osztály tánc lesz.
Szalagtűzéshez álltunk sorba. Épp az én nevemet mondták (mivel én vagyok az első a névsorba) mikor hirtelen betoppant a One Direction nevű fiú banda. Meg is lepődtem, hogy csak össze-össze súgtak mögöttem a lányok. Ránéztem a fiúkra akik le se vették rólam a szemüket. Mit kell rajtam nézni?"

Tartalom:Befejezett(80 fejezet)
Link:http://aslongasyouloveeme.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése