2015. augusztus 12., szerda

Dark Turns To Light

"A penge tehetetlenül esett ki a kezemből. Nem tudtam megtenni. Még egyszer nem. Akármennyire is kilátástalan helyzetben voltam, a fogadalmam nem szeghettem meg, amit magamnak tettem. Azt a fogadalmat, amit annyiszor újra meg újra elismételtem, csak, hogy segítsen. Már négyszer figyelmen kívül hagytam, és megszületett az én életemben olyan gyakori végeredmény; újabb vércseppek, egy újabb heg. "Ne tedd meg! Nem éri meg! Már így is sok van! Ne adj hozzá még egyet!" kiabálta egy kis hangocska a fejemben. De egy másik hangosabb volt: "Tedd meg! Jobb lesz tőle! Hidd el! Te vagy a hibás mindenért, muszáj, hogy fájjon!". Szerencsére ezúttal a halkabbat hallottam meg, így megmenekültem. De bármelyik nap következhet egy újabb csapás az életemben, melyből olyan sok jutott nekem. Isten biztos nagyon utál, hogy ennyire büntet. Remegő kézzel megszorítottam a fekete láncon lógó ezüst keresztet a nyakamban. Ez jelentette az életem. Nekem már nem maradt más, csak a hitem, amit örököltem. És most az életbe vetett hitem, is kezd megenyhülni. Már nem tudom, miért is vagyok még itt. Nincs senkim. Nincs senki, aki még itt tartson. Nincs, aki miatt életben maradjak. Az egyetlen ok, amiért még gubbasztva ülök a fürdőben, hogy hiszek az életem fontosságában. Hiszek benne, hogy nem hiába lettem temetve. Hogy a sok szenvedés után végre kiragyog a nap, és valami jó is következik. Addig is a zenébe menekülök. "

Tartalom:Befejezett(79 rész)
Link:http://dark-turns-to-light-story.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése