2015. augusztus 6., csütörtök

Don't Look Back

Louis Tomlinson, a New York-i elit társadalom szépreményű üdvöskéje úgy hiszi, teljes értékű életet él. Úgy tűnik, mindene megvan, pénz, lakás, menyasszony, és egy fényűző jövő képe, de Louis mégsem boldog igazán.
Mikor megismerkedik a titokzatos Harryvel, az eddig igaznak hitt világa a feje tetejére áll. A két fiatal már az első találkozásukkor érzi, hogy valami ösztönös vonzódás köti össze kettejüket, de a társadalmi és magánéleti tényezők akarva-akaratlan közéjük állnak. Legyőzik-e az akadályokat, amik az útjukba kerülnek? Elég erős lehet-e a szív, ha minden más ellene van?
A történet első évadából kiderül...

Tartalom:2.évad.23.fejezet
Link:http://dontlookbacklarry.blogspot.hu/

4 megjegyzés:

  1. Szia! 😊
    Kaphatnék meghívót az olvasáshoz?
    Egyszer már olvastam és imádtam 🥰
    Hálás lennék érte nagyon 🥺

    VálaszTörlés
  2. Szia 😄
    Esetleg kaphatnék meghívót? Nagyon szerettem, és úgy örülnék, ha újraolvashatnám 🥺

    VálaszTörlés
  3. Helló!
    Kaphatnék én is egy meghívót nagyon nagyon szeretném újra olvasni 🥺

    VálaszTörlés
  4. Én mar letettem róla hogy újra olvashatom 😭

    VálaszTörlés