2015. augusztus 14., péntek

Erős Testben Erős Lélek

"Engem, Melanie Bowman-t, akinek csak annyi a munkája, hogy egy edzőterembe érkező új gépeket teszteljen és az első használatba vevő emberrel interjút készítsen arról, hogy tetszett neki, mindig is kevésre tartottak. De ez a mostantól megfordul.
A hétfői napokat sosem soroltam a kedvenceim közé, hát a mai nappal kapcsolatban is valami hasonló véleményt alkottam. Reggel fél nyolckor keltem, mivel Abbyvel megbeszéltük a találkozónkat pontban 8-ra, úgyhogy siettem ahogy csak tudtam, hogy ne késsek el. Egy általános hétfői napom amúgy is mindig rohanásból áll. Ilyenkor szokták legtöbbször az új edzőgépeket beszállítani. Jó mondjuk nem azt mondom, hogy a mi üzletünk minden héten a legújabb, legszebb, legdrágább gépeket rendeli meg, de azért nem nagyon volt ránk még panasz."

Tartalom:13 rész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése