2015. augusztus 13., csütörtök

I Find A Love In One Direction

Egy lány élete fenekestül felfordul egy buli közben . Ki számított vajon erre hát ez a lány NEM. És ez a lány én vagyok.  De nem tudom , hogy ez most áldás vagy átok , majd csak kiderül…..majd egyszer valamikor. De nem most.

      Magamat is bemutatnám:
      22 éves vagyok. Londonban élek már 4 éve, és nagyon szeretek itt élni! Maga a város stílusa megragadott már nagyon régen. És azóta, hogy itt élek még jobban szeretem ezt a várost. Azt a nyüzsgést nézni az ablakból amit évekkel ez előtt álmodni sem mertem. Hosszú utat tettem meg idáig azért, hogy eljussak ide. Mellesleg Amerikából jöttem, azon belül Miami. Előbb utóbb meguntam :/ . Hiába néztek a képemre bosszúsan, ez van. Nem az én stílusom volt, és voltak ott bunkó egyedek is. Így ott hagytam a várost. Barátnőmmel indultam útnak először csak Bostonba utána már meg sem álltunk Angliáig. Sok hobbim van, de ezek közül a legkedvesebb számomra a lovaglás. A nagyim mikor ő annyi idős volt, mint én volt már neki minimum 4 trófeája. De sajnos egyszer leesett a lóról és megsérült. 2 éven keresztül azután nem lovagolhatott, és mindent újra fel kellett építenie. A lovaglás terén pont ezért ő a példaképem, hogy nem adta fel. Nem mellesleg imádom a lovakat. Ennyi lenne rólam.

Tartalom:32 fejezet
Link:http://ifindaloveinonedirection.blogspot.hu/

2 megjegyzés: