2015. augusztus 14., péntek

Lakat A Számon

  Amikor azt gondoljuk minden a helyén van, a sors mindig tartogat váratlan meglepetéseket. Egy gimis lány vagyok a sok közül, de egy valamivel különbözök a többiektől, az apám  egy  bérgyilkos, és ezt nem mindenki mondhatja el magáról. Igen jól mondtam, szavaim erősen belém hatoltak, de kénytelen vagyok vele együtt élni.
Nincs sok mindenki akire számíthatok, anyukám születésem után életét vesztette, sajnos meg se ismerhettem. Nem rég azt hittem rám is ez a sors vár, ugyanis lassan három éve kórházban fekszem. Nem nézett fényesnek a helyzetem mindaddig, amíg ő eljött hozzám és felébredtem a hangjára. Nem tudtam, hogy emlékszik rám. Az egész életem egy nagy kérdőjel, hatalmas kételyek között. Vajon mikor menekülök ki ebből?

Tartalom:12 fejezet
Link:http://closedmymouth.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése