2015. augusztus 13., csütörtök

Már Akkor Meg Kellett Volna Csókoljalak-ZIALL HORLIK

"Bámultam az ablak mögött elsuhanó tájat. Ezt csináltam már vagy két órája. Kezdett besötétedni, és végignéztem, ahogy szépen lassan lemegy a Nap. Elhagytunk egy Stamford feliratú táblát. Hát, itt vagyunk.-gondoltam magamban. Az új lakhelyemen, amihez semmi kedvem nincs. Ohh, ha tudtam volna, hogy mekkora fordulatot vesz az életem ezen a helyen. Sosem kivántam volna, hogy Jacksonville-ben maradjunk.
-Megérkeztünk!-szólal meg Will, a nevelőapám, miután leállította a motort egy óriási ház előtt.
-Ez bazinagy!-ámuldoztam, ahogy kilestem az ablakomon.
Amint kiszálltam a kocsiból, és kiszedtem a sporttáskát magam mellől, Anne a kezembe nyomott egy kulcsot, én pedig megindultam a ház felé, ami már inkább nevezhető villának. Körbenéztem a csendes utcán, és rá kellett jönnöm, hogy ez a ház nagyon nem illik ide. A többi mind egyszerű, földszintes vagy egyemeletes takaros kis kázikó. Ez meg egy böhömnagy kastély. Ezért is utálom a szülőket. Baromi gazdagok és azt hiszik, hogyha megvesznek mindent nekem, és ha mindenből a legjobbat kapom, akkor majd nem leszek velük ilyen visszautasító, és majd megszeretem őket. Pedig én csak egy normális életet akartam! Egy kibaszott normális életet! Ennyire nehéz megérteni?! Na mindegy. Ez a tervem 12 éves koromban ment teljesen fuccsba, amikor a szüleim szónélkül Jacksonville utcáin hagytak."

Tartalom:14 fejezet+one shots
Link:http://marakkormegkellettvolnacsokoljalak.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése