2015. augusztus 14., péntek

That One Thing

"-Nagyon szeretlek.-súgta fülembe.
-Én is nagyon szeretlek.-súgtam vissza.
-Ugye majd a mi esküvőnket is egy hajón tartjuk?Ezt akkor is meg akarom csinálni,mikor már hivatalosan is a feleségem vagy.-persze az "EZT" a hajóorros-jelentre értette.
-Nem kell ahhoz egy papír,hogy a feleségednek nevezz.-pöccintettem meg puha orrát.
-Jól van.Akkor ezentúl szólítsalak úgy,hogy "asszony"?Az úgy jó lesz?-vigyorgott gonoszul.
-Hééé!-fújtam rá nevetve és ajkai lágyan megérintették az enyémet.Puha volt.És felemelő.Majd hirtelen éktelenül hangos durranásokat hallottunk.Reflexből az égre nézte,mert azt hittem bombáznak minket az irániak vagy valami.De mikor felnéztem a sötét égboltra,elkerekedett a szemem.Egy csodás tüzijáték parádé vette kezdetét."

Tartalom:Befejezett(43 fejezet)
Link:http://littlemissmuffet-thatonething.blogspot.ro/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése