2015. szeptember 19., szombat

Fireproof

"- Engedj el! - sziszegtem.
- Velük ellentétben én nem tervezlek megerőszakolni, aztán elvágni a torkodat, de ha nem higgadsz le a picsába, lehet hogy meg kell tennem! - fenyegetőzött, így csendbe maradtam. Valami kattanást hallottam, mire összerezzentem, de kiderült hogy csak a kocsiját nyitotta ki. Hova akar vinni?
Kinyitotta az anyósülés ajtaját és megszólalt.
- Betegyelek vagy beülsz magadtól? - húzta föl a szemöldökét. Nem tudtam nagyon mást csinálni, így beültem.
- Jó fiú! - motyogta, majd rám vágta az ajtót. Itt az alkalom! Fuss Louis! - kiáltott rám a lelkiismeretem. Épp kinyitottam volna az ajtót, mikor ő beült.
- Meg ne próbáld! - szólt rám szigorúan. Beindította a kocsit és a gázra taposott."

A BLOG MAGÁÉRT BESZÉL!!

Link:http://fireproof-larrystylinson.blogspot.hu/
Tartalom:63 fejezet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése